آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای همه بیماران مبتلا به بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای همه بیماران مبتلا به بیماری کلیه

آیا میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مناسب برای تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟ شما می دانید این درمان اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه ندارد بسیار عوارض جانبی و، می توان آن را در کودکان استفاده می شود، بالغ، حتی سالمندان، حتی اگر برخی از مردم هنوز هم می تواند از آن استفاده نمی کنند.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است، و با هدف تعمیر کلیه اختلال و دوره نقاهت بعد عملکرد کلیه. این متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.
علاوه بر این، می توان آن را در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن است که یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
چه نوع از مردم هستند توصیه نمی شود را به این درمان؟
اگر بیماران گیاهان حساسیت دارند، درمان در دسترس به آنها نیست. و برای کسانی که هیچ خروجی ادرار، پزشکان نیز آنها را توصیه نمی را به این درمان. بنابراین برای افرادی که هیچ خروجی ادرار آنها را به برخی گیاهان دیگر برای افزایش آن را قبل از آنها این درمان.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: